تیپ شخصیتی من چیه؟
 
the stars are nice
 
 
Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
سلام.یه چیزی میگم بین خودمون بمونه.امروز مدرسه رو پیچوندم و نرفتم چون امتحان دیفرانسیل داشتیم و منم دیشب اصلا حوصله ی درس نداشتم و نخونده بودم.الانم حوصلم تو خونه سر رفته بود رفتم سراغ این نرم افزار جدیدی که خریدم.
راز چهار فصل.نرم افزاری در مورد علم بیوریتم که به شما کمک میکنه خودتونو بهتر بشناسید و زندگیتونو هدف مند کنید.علم بیوریتم یه علم جالبه که تو مطلب های بعدی که پست میکنم در موردش توضیح خواهم داد!
خلاصه توی اون نرم افزار به قسمت جالبی برخوردم که شخصیت آدما رو بر اساس روز تولدشون نوشته.منم خیلی خوشم اومد و تصمیم گرفتم یکی یکی این تیپ های شخصیتی رو اینجا قرار بدم.امیدوارم به درد بخوره.اول از تیپ شخصیتی خودم و افراد شبیه خودم شروع میکنم.تیپ شخصیتی امروز مربوط به متولدین 22،13،4 و 31 ژوئیه)به ترتیب 31،22،13 تیر ماه و 9 مرداد ماه)
راستی اگه دارید این مطلب رو میخونید و براتون جالبه که بدونید چه نوع تیپ شخصستی دارید میتونید تو قسمت نظرات تاریخ تولدتونو به من بگید تا براتون تیپ شخصیتی تونو بذارم.
متولدين 4، 13، 22 و 31 ام ژوئيه
متولدين 4، 13، 22 و 31 ام ژوئيه تحت سلطه عدد 4 و سياره اورانوس هستند. ماه ژوئيه در قلمروي سياره ماه نيز قرار دارد. بنابراين اورانوس و ماه تأثير زيادي روي شما مي‌گذارند كه اين باعث آميخته‌اي از خصوصيت‌ها و ويژگي‌ها مي‌شود. (نكته: جزئياتي كه در مورد عدد 4 ذكر مي‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاريخ ديگر اين گروه نيز صدق مي‌كنند. به علاوه، خصوصيات فردي متولدين 13، 22 و 31 ام به صورت جداگانه بيان مي‌شوند.)

 

 
تاريخ تولد: 4 ژوئيه
اگر در 4 ام ماه ژوئيه به دنيا آمده‌ايد، خصوصيات و ويژگي‌هاي شما به صورت زير مي‌باشند:
(1) زندگي شما انقلابي است و حوادث غير منتظره زيادي در آن به چشم مي‌خورد. (2) معمولاً تغيير و تحولاتي كه در زندگي شما رخ مي‌دهد در جهت بهتر شدن است. (3) هميشه هدفتان ايجاد تغييرات مثبت در زندگي و جامعه است. (4) به دنبال آزادي ذهن از محدوديت‌هاي محيط و جامعه هستيد. (5) از رياكاري بيزار هستيد. (6) همان ويژگي‌هاي متولدين اول ژوئيه را دارا هستيد؛ ولي به هر حال بايد سعي كنيد توانايي‌هاي خود را نشان دهيد. (7) ذاتاً دوست داريد با نظرات ديگران مخالفت كنيد و با آنها بحث كنيد. (8) ممكن است نزديكانتان باعث رنجش خاطر شما شوند و خيلي با آنها صميميت نداشته باشيد. در مسائل خانوادگي مشكلاتي را تجربه مي‌كنيد. (9) ممكن است كارتان به دادگاه كشيده شود و قرباني بي‌عدالتي شويد. (10) در هنگام شراكت با ديگران و انتخاب همسر بايد خيلي مراقب باشيد. (11) از هوشتان براي بهبود وضعيت بشريت استفاده مي‌كنيد. (12) در كارتان سيستماتيك و روشمند عمل مي‌كنيد. (13) به سمت قماربازي گرايش داريد و توقع داريد خيلي سريع پول بدست آوريد.
 
تاريخ تولد: 13 ژوئيه
شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 4 ژوئيه هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) باهوش و دلسوز هستيد، ولي در ابراز محبت و عشق خود با مشكل مواجه مي‌شويد. (2) به پست‌هاي پر مسئوليت دست مي‌يابيد و حتي موفق مي‌شويد پول خوبي در آوريد. (3) معمولاً پس از سن 31 سالگي در زندگي شغلي به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد. (4) هميشه دوست داريد خود را فعال و مشغول نگه داريد. (5) به كتاب‌هاي ادبي و علمي علاقه زيادي داريد. (6) به موضوعات رمزي نيز علاقمند هستيد. (7) آرام به نظر مي‌رسيد، ولي انسان لجوجي هستيد.
 
تاريخ تولد: 22 ژوئيه
شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 4 ژوئيه هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) رويهمرفته در كارها شانس به شما روي مي‌آورد. (2) از جنس مخالف خود سود مي‌بريد. (3) زندگي مشترك سعادتمندي داريد، ولي دوست داريد همدم ديگري به غير از همسرتان داشته باشيد. (4) بيشتر سعي مي‌كنيد مسائل را ساده در نظر بگيريد، ولي طبيعت ناپايداري داريد. (5) اعمالتان غير قابل پيش‌بيني است. (6) به پست‌هاي خوب و در عين حال كم مسئوليتي مي‌رسيد. (7) روابط اجتماعي شما به همان عده معدود دوستانتان محدود مي‌شود. (8) معمولاً از نزاع دوري مي‌كنيد. (9) روي عواطف خود كنترل زيادي داريد. (10) در سنين بين 40 و 60 به قله موفقيت شغلي خود نايل مي‌شويد.
 
تاريخ تولد: 31 ژوئيه
شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 4 ژوئيه هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) بلند پرواز و مغرور هستيد. (2) در زندگي استوار هستيد. (3) دوست داريد با سازمان‌هاي خيريه مثل مراكز مخصوص افراد كر و لال و معلولين جسمي كار كنيد. (4) پس از سن 40 سالگي به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد. (5) واقع‌بين و اهل عمل هستيد و اراده‌اي آهنين داريد. (9) به سفر كردن علاقه زيادي داريد.
 
ساير عوامل مرتبط با متولدين 4، 13، 22 و 31 ژوئيه
مسائل مالي
وضعيت مالي نسبتاً خوبي داريد، اگرچه بعضي اوقات در انجام تعهدات خود با تأخيرات و سختي‌هايي روبرو مي‌شويد. ممكن است ثروت جمع نكنيد، ولي به گونه‌اي خودنمايي مي‌كنيد كه ديگران احساس مي‌كنند ثروتمند هستيد. ولخرج هستيد و خانه خود را به خوبي تزيين مي‌كنيد. پيشرفت مالي شما معمولاً پس از سن 40 سالگي شروع مي‌شود.
 
شغل
امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزايش يافته است و به سختي مي‌توان بهترين شغلي كه مي‌توانيد در آن موفق باشيد را مشخص كرد. به هر حال در اينجا سعي مي‌شود راهنمايي‌هاي كلي به شما داده مي‌شود تا اينكه توانايي‌هاي ذاتي و تمايلات طبيعي خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلي كه مي‌توانيد در آنها موفق باشيد را بشناسيد.
در زمينه حمل و نقل و همچنين به عنوان پيمانكار ساختمان، صنعتگر يا دانشمند عملكرد خيلي خوبي خواهيد داشت. به سمت موضوعات رمزي مثل فلسفه، طالع‌بيني و كف‌بيني تمايل نشان مي‌دهيد.
مي توانيد مهندس موفقي باشيد.
 
سلامتي
نكته: بيماري‌هايي كه در اينجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نبايد نگران، عصباني و مضطرب شويد. پيشگيري مناسب و مراقبت به موقع باعث مي‌شود همواره سالم و تندرست باشيد.
تشخيث بيماري‌هاي شما سخت است. ممكن است علائم بيماري‌هايتان را به دوستان و نزديكان بگوييد ولي آنها باور نكنند. براي اينكه هميشه تندرست باشيد، خيلي مراقب رژيم غذايي خود باشيد. معده شما آسيب‌پذير و حساس است و به همين خاطر احتمال دارد دچار بيماري‌هاي معدوي شويد. ممكن است از روماتيسم، نقرس و التهاب مجراي تنفسي نيز رنج ببريد. همچنين مستعد عفونت‌هاي ادراري هستيد.
 
همسر
بي‌اختيار به سمت كساني (از جنس مخالف) كه بين اين تاريخ‌ها متولد شده‌اند، جذب مي‌شويد (1) 21 فوريه و 20 مارس (2) 21 ژوئن و 20 ژوئيه و (3) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدين اين روزها (در هر ماه) نزديكي خاصي داريد: 1، 2، 7 و 8. به همين خاطر به شما توصيه مي‌شود همسر خود را از متولدين تاريخ‌هاي ذكر شده انتخاب كنيد تا اينكه زندگي مشترك همراه با سعادت و شادكامي داشته باشيد.
 
خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك شوهر
(1) زيرك و باهوش هستيد و از همسرتان توقع داريد نظرات شما را سهيم باشد. (2) ذاتاً سلطه طلب و عيبجو هستيد و دوست داريد تمامي امور خانه مطابق خواسته‌هاي شما باشند. (3) دوست داريد از همه چيز انتقاد كنيد و اين مسئله باعث بروز تنش در خانواده مي‌شود. (4) بسيار هوسران هستيد و انتظار داريد همسرتان خيلي سريع شما را ارضا كند.
 
خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك زن
(1) زيرك، جذاب و داراي شخصيت پر ابهتي هستيد. (2) به لباس‌هاي تجملي و دكوراسيون منزل علاقه شديدي داريد، ولي اين كار را به ديگران واگذار مي‌كنيد. (3) خلق و خوي ديكتاتوري و دمدمي داريد و روزتان را به خاطر وسواس بودن تلخ مي‌كنيد. (4) به خانه خود عشق مي‌ورزيد، ولي خيلي به آن پايبند نيستيد. (5) در زندگي چند هدف را دنبال مي‌كنيد، ولي به ندرت موفق مي‌شويد به يكي از آنها برسيد. (6) بسياري اوقات ناراحت و آشفته مي‌شويد. در چنين لحظاتي بهتر است با اشخاصي همنشيني كنيد كه تحت تأثير عدد 1 يا 2 باشند.
 
گرايش شما نسبت به دوستان
ذاتاً تمايل داريد با متولدين ماه‌هاي ژانويه، آوريل، ژوئيه و اكتبر روابط دوستي برقرار سازيد. به طور مشابه، با متولدين تاريخ‌هاي 1، 2، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزديكي خواهيد داشت. به سمت افراد مبتكر، داراي تخيل بالا و ويژگي‌هاي فلسفي جذب مي‌شويد.
 
روزها و تاريخ‌هاي خوش يمن
روزهاي خوش يمن براي شما يكشنبه، دوشنبه و چهارشنبه و تاريخ‌هاي خوش يمن 2، 4 و 7 ام هستند. به همين خاطر، بايد اين روزها و تاريخ‌ها را براي انجام فعاليت‌هاي مهم برگزينيد تا اينكه بتوانيد در آنها موفق باشيد.
 
شانس شما در بخت آزمايي
مي توانيد بخت خود در مسابقات بخت آزمايي را با خريد بليط‌هايي كه در آنها جمع ارقام يا رقم آخر 2، 4 يا 7 است، امتحان كنيد.
 
رنگ‌هاي خوش يمن
در هنگام فعاليت‌هايي مانند انتخاب لباس يا نقاشي ساختمان سعي كنيد از رنگ‌هاي آبي، خاكستري، شاه بلوطي و سفيد استفاده كنيد تا دستيابي به آرامش ذهني و موفقيت در زندگي تضمين شود.
 
جواهرات و سنگ‌هاي خوش يمن
بايد از مرجان، مرواريد و الماس استفاده كنيد تا اينكه به خوشبختي و كاميابي در زندگي دست يابيد.
 
سال‌هاي مهم زندگي شما
سال‌هايي كه مجموع نهايي ارقام آنها (يعني اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به يك عدد تك رقمي برسيم) به 4 ختم شود (براي مثال 4، 13، 22، 31، 40، 49، 58، 67، 76 و غيره) براي شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه اين سال‌ها برايتان سودمند و پربار هستند. در طول اين سال‌ها در زمينه امتحانات، كسب اموال جديد، ترقي، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجي، خريد وسيله نقليه جديد و ساير رويدادهاي خوش يمن به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد.
 
كيفيت‌هاي مثبت و منفي
كيفيت‌هاي مثبت و منفي شما را مي‌توان به صورت زير خلاصه كرد:
كيفيت‌هاي مثبت
كيفيت‌هاي منفي
استواري
عدم ثبات
اهل فعاليت
سلطه طلبي
سيستماتيك و روشمند بودن
كينه‌جويي
انرژي
حسادت
اشتياق
عيبجويي
وفاداري و قابل اعتماد بودن
وسواس
حساسيت
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

لیلا باقرپور
ساعت8:07---11 آبان 1393
5/5/58

yasaman
ساعت19:44---9 خرداد 1393
سلام.میشه لطفا 7 اسفند 70 رو بذارید.خیلی خیلی مچچچچچچکرم

yasaman
ساعت19:44---9 خرداد 1393
سلام.میشه لطفا 7 اسفند 70 رو بذارید.خیلی خیلی مچچچچچچکرم

ALI
ساعت21:45---30 خرداد 1391
سلام ممنون میشم از تیپ شخصیتی ام مطلع بشم-14مهر 71

ALI
ساعت21:42---30 خرداد 1391
سلام ممنون میشم از تیپ شخصیتی ام مطلع بشم-14مهر 71

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


ای ستاره ها...ستاره ها...ستاره ها...! ای ستاره ها چه شد که او مرا نخواست؟ رفته است و مهرش از دلم نمیرود ای ستاره ها دیار عاشقان کجاست...؟ فقط برای دل خودم...فقط برای دل خودم مینویسم همین به وبلاگ من خوش اومدین.امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.فقط بی زحمت نظر یادتون نره.مرسی
پيوندها

 

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  اول منو با عنوان the stars are nice و آدرس sunface.LoxBlog.ir بلینکید بعد مشخصات لینک خودتونو این پایین بنویسید. در صورت وجود لینک من توی سایت شما لینکتون به طور خودکار توی سایت من قرار میگیره.با تشکر





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 38181
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس